Harmonie Ochten

Donateurs

Waarom zou u donateur worden van onze vereniging? Bijvoorbeeld omdat u het belangrijk vindt dat wij jaarlijks met Koningsdag een muzikale bijdrage leveren aan de aubades in Echteld, IJzendoorn en Ochten.
Of omdat het Sinterklaasfeest extra feestelijk wordt met een bijdrage van de harmonie.

Maar ook omdat u geniet van het jaarlijks Kerstconcert in het Dorpshuis of de buitenconcerten in de zomermaanden.
Omdat u het belangrijk vindt dat jeugdleden een instrument leren bespelen en hun muzikaliteit leren ontwikkelen.
En zo kunnen we nog tal van redenen noemen.

Kortom, vindt u de Harmonie in Ochten van toegevoegde waarde? Word dan donateur, zodat wij onze activiteiten kunnen voortzetten. Het minimumbedrag dat wij van onze donateurs verwachten is slechts 5 euro per jaar. Mocht u een grotere bijdrage willen geven, is dat uiteraard van harte welkom. Het minimum bedrag wordt vastgesteld door de algemene ledenvergadering.

Om u aan te melden als donateur kunt u een e-mail sturen aan: info@harmonie-ochten.nl. U ontvangt dan een formulier waarop u uw gegevens kunt invullen.

Op dit formulier kunt u aangeven hoe u het donateursgeld wilt gaan betalen. Wij bieden u daarvoor drie mogelijkheden, namelijk:
• betaling via automatische incasso;
• betaling door middel van overschrijving;
• betaling aan een van onze leden (alleen voor inwoners van Ochten).

Voor betaling via automatische incasso vragen we u ook het machtigingsformulier donateursgeld in te vullen.
We zijn u zeer dankbaar voor uw steun.

Uiteraard houden wij u op de hoogte van onze activiteiten en krijgt u een persoonlijke uitnodiging voor onze concerten. Eenmaal per jaar organiseren we bovendien een donateurconcert, speciaal voor onze trouwe donateurs.

Wilt u eerst meer informatie, neemt u dan contact op met een van de bestuursleden. Zij vertellen u graag meer over de mogelijkheden.

klik hier om meer foto's te bekijken
Een woord van dank